Basisschool de Talenten

Welkom op onze website.

Basisschool de Talenten

Ieder kind heeft zijn talent

Welkom op de website van basisschool de Talenten

Een kleine dorpsschool in een mooie stad.

Op 11 augustus 2008 gingen de deuren van basisschool de Talenten open. Een kleine dorpsschool in een mooie stad met een uitgebreid onderwijsaanbod. Wij zijn een dynamische school die nadrukkelijk bezig is met onderwijsvernieuwing. Betekenisvol onderwijs en betrokkenheid van de kinderen staan centraal in ons aanbod.

Basisschool De Talenten is een brede school in de Slachthuisbuurt van Haarlem en is gevestigd in buurtcentrum De Hamelink. Er wordt samengewerkt met o.a. de peuterspeelzalen, BSO de Talenten van Midas en maatschappelijke organisaties.
Voor de kinderen zijn er verschillende en wisselende naschoolse activiteiten en is vanaf groep 6 verlenging van de schooltijd mogelijk.

Ieder mens, ieder kind heeft talenten.
Je talenten zijn je gegeven, welke dat ook zijn.
De vraag is wat je met je talenten doet.

Het is de ambitie van alle medewerkers en partners van de school en de opvang om de talenten te zien en kinderen te begeleiden om die talenten optimaal te ontwikkelen.

Patricia Pijloo

Jongens lezen

Talenten Academie

Talenten academie
De kinderen van de Talenten Academie hebben gedurende 30 weken 4 uur extra les per week. De verlengde schooldag is geen verplichte leertijd, maar een keuze van de kinderen.

Wij zijn nu bezig met het thema Sience, samen met Mad Science.

Een overzicht van de komende activiteiten.