SKOS logo peuterspeelzalen 2012
Stichting Kinderopvang Spaarne (SKOS)

Peuterspeelzaal Hannes en Kaatje
Peuterspeelzaal Hannes en Kaatje, van de SKOS is verbonden aan de  Talentenschool. De peuterspeelzaal is een fijne plek waar kinderen tussen de 2 en 4 jaar zich ontwikkelen om de stap naar de basisschool te maken. De omgang met leeftijdsgenootjes, samen delen, op je beurt wachten, liedjes zingen, puzzelen en knutselen…  Kinderen die naar de peuterspeelzaal gaan, hebben daar de rest van hun leven plezier van.

De peuterspeelzaal werkt met het VVE-programma Puk en Ko. Een uitdagend en afwisselend programma voor alle peuters. Maar er is meer: VVE zorgt er voor dat kinderen die een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken bij hun taal- en sociale ontwikkeling, dat ook krijgen. Leuke, afwisselende thema’s die helemaal passen in de belevingswereld van de peuters laten hen spelenderwijs leren. De peuterspeelzaal is een slimme start!

Adres:
Noormannenstraat 1                                                                                                             E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon:

Meer informatie over de SKOS
Website:
www.skos.nl

Voor plaatsing en inschrijving: 023-5128090 en

SKOS. Samen groot worden.